Facebook

Výměna a reklamace

Potřebujete vrátit zboží nebo uplatnit reklamaci? Vzniklá situace nás mrzí, ale rádi vám pomůžeme! Vyberte důvod vrácení zboží a postupujte podle následujících kroků 

Jak postupovat:

1) Vyberte, co chcete se zbožím dělat:

  • VRÁCENÍ ZBOŽÍ – platí pro odstoupení od kupní smlouvy ve 30 denní prodloužené lhůtě.
    Zboží není poškozené ani vybalené z balení s hygienickou pečetí, bohužel vám z určitého důvodu nevyhovuje. Případy vrácení řešíme obratem!
    Nelze vrátit: šperky s anodizací, šperky s porušenou hygienickou pečetí, porušeným sterilním balením a rozbalené kosmetické přípravky.

  • REKLAMACE – platí pro rozbité nebo jinak poškozené zboží během přepravy či v záruční době.
    Pro reklamace není nutná neporušená hygienická pečeť. Pokud se vada objevila až po jejím vybalení, stále naše jedinečné zboží můžete reklamovat. Zboží pro reklamaci vždy uschovejte.

  

Přes Zásilkovnu - cena 89 Kč

1) Při zadávání případu v online systému si zažádáte o vrácení přes Zásilkovnu. Dopravu platíte až ve chvíli, kdy vás požádáme o zaslání zboží - nikdy ji tedy neplatíte zbytečně.
2) Následně vám pošleme podklady k platbě dopravy vč. QR kódu na váš email.
3) Do 24 hodin od obdržení platby vám zašleme štítek s kódem zásilky.
4) Zásilku pak přinesete na zvolené výdejní místo Zásilkovny se zaslaným štítkem, nebo nadiktuje kód zásilky přímo obsluze.
5) Za cca 5-7 dní nám bude Váš balík doručen. 

Osobně v showeroom či zasláním na  adresu:

Michaela Vavříčková 

Štrossova 512,

Pardubice 530 03 

Zboží nezasílejte na dobírku. Zboží zašlete vždy doporučeně s potvrzením podání. Jedná se o Vaši ochranu při ztrátě zásilky dopravcem.